Neset Abalioglu Annem Annem



Hastalandım üşüyorum
ciğerlerim parca parça

Nasıl tütüyor gözümde
Elinle Yaptıgın çorban

Ya sen olaydın yanımda
Yada bir tas sıcak çorba

annem annem canım annem

One response to “Neset Abalioglu Annem Annem

  1. NEŞET ABALIOĞLU ANNEM ANNEM (2016 Yeni versiyon)

    VİDEO LİNK : https://www.youtube.com/watch?v=wRAgVqcIsHY

    Hastalandım üşüyorum,
    Ciğerlerim parça parça..
    Nasıl tütüyor gözümde,
    Elinle yaptığın çorba,
    ... Ya sen olaydın yanımda,
    Ya da bir tas sıcak çorban Annem annem canım annem..
    Gelip Ellerini tutsam,
    Yine dizinde uyutsan,
    Kolarına sarsan beni,
    Büyüdüğümü unutsam Annem annem canım annem...
    Ne olursun kalk gel annem
    Bana ninni söyle annem
    Oturupta başucuma
    Saçlarımı okşa annem.
    Ellerini öpüyorum
    Hasret kaldım sana annem....
    Gözüme uyku girmedi
    Saat sabahın altısı
    Yüreğimde bir sıkıntı
    O hasretin bunaltısı
    Gözlerimde4ki bu hayal
    Evimizin karaltısı Annem annem canım annem..
    Sanırımki sen gelmişsin
    Başucuma eğilmişsin
    Uzatırım ellerimi,
    Meğer gerçek değilmişsinAnnem annem canım annem

Leave a Reply